Bzik na Pinterest

czwartek, 19 marca 2015

Nie taki diabeł straszny chilli rozmowy z dziennikarzami.

Ścieżka dźwiękowa na czas lektury :)



Tego mi było trzeba, na finiszu przygotowań do Tygodnia Kina Hiszpańskiego, kiedy padam już ze zmęczenia, na sam początek dnia, w którym inaugurujemy festiwal MEGA DAWKA POZYTYWNEJ ENERGII.

PR to dla mnie nowość. Ci, którzy lepiej mnie znają wiedzą, że dyplomacja nie jest moją mocną stroną i nie zawsze wiem co dobrze powiedzieć, a co lepiej przemilczeć. Brak wiary we własną elokwencję i pamięć  powodowały, że bardzo się obawiałam spotkań z dziennikarzami. Kocham kino i mogę długo mówić o filmach, ale do mikrofonu...
Z nagrania na nagranie coraz mniej się bałam. Nie powiem, że coraz lepiej szło, bo każda rozmowa była inna. Bardzo dziękuję wszystkim dziennikarzom za cierpliwość, wycinanie zająknięć i zawieszek. Podejrzewam, że sklejenie niektórych moich wypowiedzi musiało być trudne. 

Praca przy festiwalu to wspaniała okazja do spotkania bardzo ciekawych ludzi. Jak dobrze rozmawia się kimś, kto również ma bzika na punkcie Hiszpanii! Serdeczne pozdrowienia dla Katarzyny Kornet z Polskiego Radia. Un abrazo, Katarina.

A teraz do meritum. Spotkanie, którego obawiałam się najbardziej okazało się najprzyjemniejszym. NA ŻYWO, w Chilli Zet, w programie Śniadanie do łóżka, Weronika Wawrzkowicz wypytała mnie o bzika, o moją fascynację Hiszpanią. Weronika z kolei kocha Portugalię, zwłaszcza Lizbonę. Bratnia, a właściwie siostrzana dusza. W żadnej innej rozmowie nie udało mi się powiedzieć aż tyle od siebie o filmach, które będą prezentowane podczas 15. TKH. Mam nadzieję, że zachęciłam słuchaczy, aby wybrali się do kina. 

Dlaczego nie powiedziałam, że będzie można posłuchać bzika w Chilli Zet w czwartkowy poranek? 
Po pierwsze bałam się, że najem się wstydu. Po drugie, przeważnie występuję jako Monika Mazur - selekcjonerka i tłumaczka, przedstawicielka organizatorów. Nie miałam pojęcia o tym, że Weronika wspomni o bziku. A tu niespodzianka. Na dodatek zero stresu, ciepła atmosfera w studio, duża dawka pozytywnej energii. Oby starczyła do końca dnia, a ten wcześnie się nie zakończy. O 20.30 Otwarcie festiwalu: przemówienia, projekcja, potem bankiet, na który zaprasza Biuro Radcy ds Turystyki przy Ambasadzie Hiszpanii w Polsce. Za długa nazwa? W skrócie i w mediach to spain.info Znajdźcie ich na facebooku, na ich fanpejdżu jest tyle pięknych zdjęć!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz