Bzik na Pinterest

poniedziałek, 24 września 2012

100 najlepszych hiszpańskich filmów


Na blogu Kulturalny Hiszpański znalazłam link do listy stu najlepszych filmów w historii hiszpańskiego kina.
Można zagłosować, można  listę skomentować, nie można jej zmieniać przez dodawanie własnych kandydatów. Na pewno jest subiektywna, można by się zastanawiać na ile wymierna, ale jedno trzeba przyznać tej inicjatywie: to genialna wskazówka dla tych, którzy zastanawiają się „co by tu jeszcze obejrzeć”. Dużo na liście klasyków. Bez problemu można większość z nich znaleźć w bibliotece Instytutu Cervantesa. Te nowsze produkcje można także obejrzeć przez serwis http://www.filmin.es
Nie zagłosowałam, ponieważ nie widziałam połowy z nich. Moja punktacja nie byłaby więc sprawiedliwa. Wydaje mi się, że mało kto miał okazje obejrzeć wszystkie, ale może nie każdy ma takie skrupuły.  Spróbuję nadrobić zaległości, jesień i zima to dobry czas.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz