Bzik na Pinterest

sobota, 3 listopada 2012

Barcelona w obiektywie Ruslana Shchegolkova



Noc wcale nie taka młoda. Baterii starczy mi jeszcze na jakieś dwie godziny, potem przestanę myśleć. Czeka mnie jeszcze sporo pracy nad zaległym tłumaczeniem, ale nie mogę odłożyć napisania tego postu. Przed chwilą zobaczyłam kolejne świetne zdjęcie autorstwa Ruslana Shchegolkova, który prowadzi blog Barcelona Mania www.barcelonamania.com i po prostu muszę się tym podzielić. Ruslan potrafi pokazać wszystkie twarze tego fascynującego, skomplikowanego miasta.  Jego zdjęcia ukazują nie tylko piękne widoki, czy słynne przykłady katalońskiego modernizmu, widzimy także szczegóły architektoniczne, które mogą umknąć nieuważnym przechodniom, widzimy mieszkańców Barcelony na co dzień i od święta. Jego fotografie są tak różnorodne jak miasto, które portretuje. Jest świetnym reporterem/obserwatorem ale i artystą. To wcale nie takie częste połączenie. Obejrzyjcie jego prace. Na moim ekranie wyświetlają się tylko dwa posty, może Wy zobaczycie więcej na raz. Tak czy inaczej warto przeklikać starsze wpisy, tyle tam perełek! Zazwyczaj, jeśli mam pobierać pliki z czyjejś strony lub profilu proszę o zgodę. Tym razem nie mogłam czekać. Mam nadzieję, że R.S. się nie obrazi.
http://www.facebook.com/barcelonamania.shchegolkov

Tremendo trabajo Ruslan! Gracias por compartirlo en el fb, de otra forma probablemente no llegaría a conocerlo. Soy una fan de tu talento, espero que esta publicación te traiga más seguidores en Polonia.

 
Barcelona, La Rambla 10.2012
Barcelona, El Raval 1/11/2012

Barcelona 2012/ Mercat Santa Caterina
Dr. Lecter :)

Barcelona, 30.07.2011 El Raval (Ramla de Raval y cerrer de Sant Pau

Barcelona 23/07/2012...


29-m Barcelona, 29/03/2012

Manu Chao PAKITA l@ Rabiosa,
3.11.2011 Barcelona/l'Hospitalet de Llobregat

Barcelona, Gracia 2012
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz