Bzik na Pinterest

wtorek, 24 czerwca 2014

EL DÍA E - święto wszystkich mówiących po hiszpańsku.

21 czerwca to szczególny dzień dla wszystkich, którzy mówią po hiszpańsku. Nie wiem jak mogła mi umknąć ta data. Nie świętowałam, ale jak zawsze przeczytałam wiadomości po hiszpańsku i przejrzałam wpisy i publikacje na obserwowanych blogach i stronach. Rozmawiałam też (po polsku) z dawno niewidzianym kolegą z iberystyki o tym co u kogo ze studiów słychać, liczy się?
A Wy obchodziliście jakoś dzień języka hiszpańskiego?

Źródło: http://eldiae.es/

Ponad 500 milionów ludzi posługuje się hiszpańskim. To drugi język na świecie pod względem ilości osób, dla których jest językiem ojczystym. To także drugie pod względem używalności narzędzie do komunikacji, drugi według popularności język w sieciach i portalach społecznościowych (Facebook y Twitter) i trzeci używany w internecie. Piękny w każdej odmianie. Jeśli chcecie się w nim podszkolić, zapraszam na lekcje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz